Tuesday, October 23, 2007

"Kan Best Kalau Aku Jadi Boss"

:(

arah orang suka-suka hati
keja banyak pas jek kat kuli
cemana nak siapkan aku tak peduli
report siap jek aku nak nanti

korang nak kutuk aku belakang-belakang
cakap siang pandang-pandang
takut ade jek yang jadik lalang
kejap stuju, kejap kang kat aku la dia pi canang

orang lain sume salah
kalau aku salah jangan plak ko kesah
ko nak hangen itu ko punye masalah
nak slow talk ngan aku... kirim salam sajelah

kan best kalo aku jadi boss....
::sigh::


huhu.. what i like most when i'm in stress is that i managed to write a poem...
maybe not a grammatically-proper-Malay-poem one but hey.. it's my poem.. and my blog... hahaha

owh ya.. saya sudah kembali ke pejabat walaupun masih tiada perasaan untuk menyemak kod atucara jsp dan java...
walau bagaimanapun, selamat bertekun kerja!!

No comments:

Post a Comment

Journal journey

Hari pertama. Sedang berusaha sehabis baik untuk menuliskan sesuatu secara rutin. Moga-moga lebih istiqamah Alhamdulillah, dapat bonding d...