Saturday, January 3, 2009

"Aku Tak Paham"

aku tak paham
time-in ko sume area jam 7
tapi tanampak muka sampai kol 10
asal aku lalu je buat keja cam bersungguh
keja tak siap mula la berpeluh

aku tak paham
bila tanya sibuk semedang
tapi keja sume sub kat orang
user kompelen kang baru tercengang
ha.. amek ko... terkangkang-kangkang

aku tak paham
taim orang cuti ko datang kerja
tapi pelik, siapnya tak juga
kalo tanya tak siap pasal apa
huh alasan tak tahan... panjang berjela

aku tak paham
hari-hari macam bizi
agak2 ade problem pandai plak ko lari
bikin sakit jiwa sakit hati
apsal la ade orang cam ko kat dunia ni!???

No comments:

Post a Comment

Journal journey

Hari pertama. Sedang berusaha sehabis baik untuk menuliskan sesuatu secara rutin. Moga-moga lebih istiqamah Alhamdulillah, dapat bonding d...