Sunday, May 5, 2019

Mama Saya



Foto pertama diambil ketika usai makan tengahari di restoran e-place. Mama & Dik Mas dalam perjalanan ke Bandar Enstek, bermalam di rumah Kak Bid, sebelum meneruskan agenda esok, pelayaran Islamik. Ini kali pertama mama berpergian setelah selesai eddahnya 4 bulan 10 hari. Kami bersama-sama menyarankan pelayaran islamik mengubati kesedihannya setelah pemergian Baba. Saya masih kelihatan sangat besar biarpun sudah berlindung di belakang mama. 😅

Foto kedua diambil sekembalinya Mama & Dik Mas daripada pelayaran islamik. Bermalam satu hari di Tanjong Malim, sekadar melepaskan kantuk & lelah Dik Mas yang memandu dari KLIA pulang ke Baling. Kesempatan ini tidak kami lepaskan untuk meraikan ulangtahunnya yang ke 65.

Selamat hari jadi Mama. Terima kasih atas segalanya. Sayang mama sangat-sangat, walau tak pernah diucap. Ada rasa janggal hendak menuturkan secara berhadapan. Saya sangat “reserved” dalam hal ini. Mungkin cara asuhan saya sedari kecil tidak menekankan perkara ini. Kendatipun, saya faham benar apa yang saya rasai. Redhakan saya dunia akhirat, Mama ❤️.

No comments:

Post a Comment

Journal journey

Hari pertama. Sedang berusaha sehabis baik untuk menuliskan sesuatu secara rutin. Moga-moga lebih istiqamah Alhamdulillah, dapat bonding d...